Parkiranje električnih trotineta za iznajmljivanje bio je problem mnogima otkada su se pojavili na ulicama. Međutim, Novosađani sada javljaju i da ih uočavaju na mestima za bicikle.
U Srbiji je sve redu, cveta ekonomija, poštuju se zakoni, jedino su problem trotineti.
Isto ovako su u Nemačkoj tridesetih, tretirali pušače. Fašizam kuća na vrata.
E ti gradovi u kojima si viđao razbacane e-skutere ih baš iz tog razloga sad masovno zabranjuju. A električni bicikli koji idu 50 na sat nisu legalni za uvoz i baš ih nešto nema po novosadskim ulicama, pretpostavljam da je to samo deo one iste seljoberske mantre po kojoj obični bicikli jure okolo po gradu 40 na sat.
U toliko evropskih gradova sam video te trotinete ostavljene svuda. Kod nas su se bar ljudi potrudili da ih ostave na za to prigodnom mestu. U NSu ta aplikacija ima lokatore da vam kaze gde je ostavljen najblizi trotinet. To nisu uredjena mesta vec gde god ih prethodni korisnik ostavi - drvo, ograda skole, za autobuski znak, itd... Ne moze kompanija da juri sve korisnike i da ih opominje gde da ostavljaju trotinete.... Uzgred, uzalud je ova prica, novim zakonima su totalno upropastili samu sustinu njihovog koriscenja. Prsluci, kacige, nalepnice??? Ko je vise lud da se vozi 20 na sat i izgleda kao idiot dok pored njega projuri e-bicikli sa 50 na sat bez kacige, prsluka i slicno....
Sve zabraniti na putevima a da nisu registrovana vozila, pobogu mi plaćamo registraciju i uvek vozac bude kriv ako ovaj drugi ugrožava svoj život takvom skalamerijom.
@@ bljak
29.07.2024 • 16:46
Električni trotinet kao i bilo koje drugo električno vozilo nije ekološko. Samo je zagađenje u većini zemalja "negde daleko" a u slučaju Srbije i vrlo blizu.
Evo ga još jedan koji nije ništa procitao ali sve zna sa Instagrama i TikToka. Copy & paste poruka dizel trolova.
1. Vađenje nafte ne zagadjuje manje od vađenja litijuma ali Srbija nema more pa vas bas briga.
2. Ne vidim da ste prestali da koristite mobilne i laptope a znate i oni koriste baterije.
3. Da bi se prevezli trotinetom urtosnja energije je zanemarljiva i ne truje nikoga u gradu (a BG je najzahadeniji grad sveta, nije da nije bitno) dok za prevoz tone gvozdurije sa isto jednim putnikom je potrebno daleko više energije.
Sad sedite i razmislite malo , nije teško.
Napolju u evropskim gradovima kompanija koja izdaje trotinete je duzna da obezbedi posebno stajaliste za iste.
Jedino u Srbiji vlada takav javasluk gde se vlasnik firme dosetio da koristi javnna mesta od kojih ce da zaradjuje dok ostali nemaju gde da parkiraju biciklove.
To je kao kada bih ja usao u bus i zauzeo 20 sedista.
Znaci da ko god uzme rent-a-car ne sme da parkira na javni parking? Zbog cega biste vi koji vozite sopstveni bicikli/trotinet imali veca prava u odnosu na ljude koji iznajme bicikli/trotinet?
Ako hocete u tom pravci da cistite grad - predlazem da komunalci imaju "kandzice" pa da sve bicikle koji su vezani za bandere, ograde, stepenista, oluke, zardinjere vezu "kandzicom" dok bahati biciklisti ne plate kazne....
Ovi biciklisti umislili da su bogom dani. Samo ih slusam traze da imaju prednost u odnosu na automobile u odnosu na pesake u odosu na sve. Kada sam u kolima postujem i propustam bicikliste, ali kada idem peske onda sam ja taj kojeg oni moraju da popuste i namerno prelazim tako da oni moraju da se zausteve!!!
Električni trotinet kao i bilo koje drugo električno vozilo nije ekološko. Samo je zagađenje u većini zemalja "negde daleko" a u slučaju Srbije i vrlo blizu.
Za razliku od toga bicikl je zapravo ekološko prevozno sredstvo. I treba da budemo srećni što naš Novi Sad, jedan od retkih potpuno ravnih gradova, omogućuje lako kretanje biciklom. Da nema biciklista, saobraćaj bi davno bio u potpunom kolapsu.
Aha, znači problem je u nama koji plaćamo porez a onda dođeš ti privatnik i zauzimaš prostor, ne plaćaš taksu na držanje trotineta na javnom prostoru koji smo mi građani izgradili od naših para ?
Pri tome napisao si najveću glupost - Električni trotinet ne zagađuje ?
Šta misliš odakle dolaze litijumske baterije ? Jel pratiš dešavanja u državi povodom rudnika litijuma ?
A kada puniš taj trotinet, na koje gorivo rade domaće elektrane ?
Pa na ugalj majstore, o kakvoj ekologiji ti onda pričaš ?
Pun je grad malograđanštine koja umišlja da čuva okolinu a pri tome ne razmišlja o posledicama odakle taj litijum, gde će završiti i kako dobijamo el.energiju.
Jasna mi je poruka koju saljete. Doduse, imam primedbu. Cini mi se da ste sve komentatore sveli na jednu licnost sa svim manama i onda se obracate toj zamisljenoj osobi. Nismo mi ovde svi isti, ne delimo sve iste vrline i mane i ima nas na stotine. Nekako ste nas sve stavili u taj golf 2, prikacili razne epitete i zamrzeli. Nije tako jednostavno.
kako samo isplivaju g…. na površinu! “Ja bih to ovako”, “zakon jasno nalaze” - a kad vam zakon nalaze da ne varate, kradete, da ne izbegavate porez, da prelazite ulicu na pešačkom ili da ne parkirate svog Golfa2 “na samo 5 minuta, odmah se vraćam” onda vas bas briga za zakon?!
A sledeće godine kukajte kako je toplo i palite erkondisne, deci ćete ostaviti samo pustinju!
Ne vidim u čemu je problem, ti držači su ionako katastrofalni za vezivanje bicikala. Tačno vidiš da ih je dizajnirao neki prepotentni mamin sin koji nije vozio bicikl od 13. godine i uz to ne razume koncept krađe.
Maxa
29.07.2024 • 12:54
Te stvari lako rešavam tako što pomerim trotinete i vežem bicikl. Ako treba da oborim trotinet, to ću i uraditi bez ikakvog problema.
Plaćam porez i od mojih para je sagrađeno to stajalište.
Privatna firma koja izdaje trotinete nema prioritet u korišćenju javnih površina koje su izgrađene od para građana
To je tako jer si bahati siledžija.
Kod nas nema nade, ni najhumanija ni najekoloskija ideja kao sto je transport električnim prevozom koje ne zauzima prostor, ne zagađuje i ne pravi problem parkiranja kod nas ne može da zaživi. Ljubomorni, lenji, zatucani - birajte šta ste!
U svakom slučaju gadite mi se!
"Predlozi tipa "naplaćivanje javne površine" za trotinete, dovešće do toga da to vlast prihvati, a zatim i proširi na bicikle."
Ne naplaćuje se to zato što su trotineti, već zato što se vrši komercijalna delatnost. Svi rent-a-bike sistemi u Evropi to već plaćaju, jer gradovi ne dozvoljavaju da se pravi komunalni svinjac.
A kako, ono, prsluk, kaciga?! Zakon?
Iznajmiš taj trotinet, i ulaziš u kršenje zakona jer nemaš propisanu opremu!
Sve te trotinete za rentiranje treba pauk da odnese da se recikliraju!
Turske šklopcije koje reklamiraju da ih mogu ostaviti bilo gde, time ružeći ovaj grad još više. Vlasnike je briga za komunalni red, jer samo vide zaradu.
Predlozi tipa "naplaćivanje javne površine" za trotinete, dovešće do toga da to vlast prihvati, a zatim i proširi na bicikle.
Samo tržište će regulisati broj el. trotineta na ulicama. Sada ih je previše i ne iznajmljuje se više od 10%, više za "jednom probao".
Te stvari lako rešavam tako što pomerim trotinete i vežem bicikl. Ako treba da oborim trotinet, to ću i uraditi bez ikakvog problema.
Plaćam porez i od mojih para je sagrađeno to stajalište.
Privatna firma koja izdaje trotinete nema prioritet u korišćenju javnih površina koje su izgrađene od para građana.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO Električni trotineti se odlažu na mesta za bicikle: Novosađani se žale, evo šta kažu u upravi
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•29.07.2024.
•11:52 > 12:20
Komentari 32
Glap PVO
Isto ovako su u Nemačkoj tridesetih, tretirali pušače. Fašizam kuća na vrata.
Vlada
E ti gradovi u kojima si viđao razbacane e-skutere ih baš iz tog razloga sad masovno zabranjuju. A električni bicikli koji idu 50 na sat nisu legalni za uvoz i baš ih nešto nema po novosadskim ulicama, pretpostavljam da je to samo deo one iste seljoberske mantre po kojoj obični bicikli jure okolo po gradu 40 na sat.
Biciklistkinja
NSTulip
Ja
Copy/Paste
29.07.2024 • 16:46
Električni trotinet kao i bilo koje drugo električno vozilo nije ekološko. Samo je zagađenje u većini zemalja "negde daleko" a u slučaju Srbije i vrlo blizu.
Evo ga još jedan koji nije ništa procitao ali sve zna sa Instagrama i TikToka. Copy & paste poruka dizel trolova.
1. Vađenje nafte ne zagadjuje manje od vađenja litijuma ali Srbija nema more pa vas bas briga.
2. Ne vidim da ste prestali da koristite mobilne i laptope a znate i oni koriste baterije.
3. Da bi se prevezli trotinetom urtosnja energije je zanemarljiva i ne truje nikoga u gradu (a BG je najzahadeniji grad sveta, nije da nije bitno) dok za prevoz tone gvozdurije sa isto jednim putnikom je potrebno daleko više energije.
Sad sedite i razmislite malo , nije teško.
Marko
Jedino u Srbiji vlada takav javasluk gde se vlasnik firme dosetio da koristi javnna mesta od kojih ce da zaradjuje dok ostali nemaju gde da parkiraju biciklove.
To je kao kada bih ja usao u bus i zauzeo 20 sedista.
/
posta i banke su na drugom mestu.
NSTulip
Ako hocete u tom pravci da cistite grad - predlazem da komunalci imaju "kandzice" pa da sve bicikle koji su vezani za bandere, ograde, stepenista, oluke, zardinjere vezu "kandzicom" dok bahati biciklisti ne plate kazne....
Komšija
Ahahahaha, puno sreće s time! xD
Mugabe
@bljak
Za razliku od toga bicikl je zapravo ekološko prevozno sredstvo. I treba da budemo srećni što naš Novi Sad, jedan od retkih potpuno ravnih gradova, omogućuje lako kretanje biciklom. Da nema biciklista, saobraćaj bi davno bio u potpunom kolapsu.
Prva Srbija
Maxa
Aha, znači problem je u nama koji plaćamo porez a onda dođeš ti privatnik i zauzimaš prostor, ne plaćaš taksu na držanje trotineta na javnom prostoru koji smo mi građani izgradili od naših para ?
Pri tome napisao si najveću glupost - Električni trotinet ne zagađuje ?
Šta misliš odakle dolaze litijumske baterije ? Jel pratiš dešavanja u državi povodom rudnika litijuma ?
A kada puniš taj trotinet, na koje gorivo rade domaće elektrane ?
Pa na ugalj majstore, o kakvoj ekologiji ti onda pričaš ?
Pun je grad malograđanštine koja umišlja da čuva okolinu a pri tome ne razmišlja o posledicama odakle taj litijum, gde će završiti i kako dobijamo el.energiju.
Joker
Bananamen
sasa
treba da si ekstra talenat za tako nešto
Zemljo trolova
A sledeće godine kukajte kako je toplo i palite erkondisne, deci ćete ostaviti samo pustinju!
komsha
zar ne treba da budu?
Komšija
Jaa
Srećko
Oleg
Bljak
29.07.2024 • 12:54
Te stvari lako rešavam tako što pomerim trotinete i vežem bicikl. Ako treba da oborim trotinet, to ću i uraditi bez ikakvog problema.
Plaćam porez i od mojih para je sagrađeno to stajalište.
Privatna firma koja izdaje trotinete nema prioritet u korišćenju javnih površina koje su izgrađene od para građana
To je tako jer si bahati siledžija.
Kod nas nema nade, ni najhumanija ni najekoloskija ideja kao sto je transport električnim prevozom koje ne zauzima prostor, ne zagađuje i ne pravi problem parkiranja kod nas ne može da zaživi. Ljubomorni, lenji, zatucani - birajte šta ste!
U svakom slučaju gadite mi se!
Marko
Ne naplaćuje se to zato što su trotineti, već zato što se vrši komercijalna delatnost. Svi rent-a-bike sistemi u Evropi to već plaćaju, jer gradovi ne dozvoljavaju da se pravi komunalni svinjac.
Bob
Miloje
Rođeni
Iznajmiš taj trotinet, i ulaziš u kršenje zakona jer nemaš propisanu opremu!
Sve te trotinete za rentiranje treba pauk da odnese da se recikliraju!
Trivunović
Nikola
Samo tržište će regulisati broj el. trotineta na ulicama. Sada ih je previše i ne iznajmljuje se više od 10%, više za "jednom probao".
Maxa
Plaćam porez i od mojih para je sagrađeno to stajalište.
Privatna firma koja izdaje trotinete nema prioritet u korišćenju javnih površina koje su izgrađene od para građana.
ex chapman
zovu se voi
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H